29 November 2009

.:GAMBAR QURBAN '09 / 1430H:.

Alhamdulillah..
Syukur ke hadrat Ilahi kerana sambutan Hari Raya Qurban kali ini, selesai dengan meriahnya berbanding tahun2 lalu...
Mungkin dgn kehadiran rombongan dari Perlis, datang ke sini menyambut eidul adha bersama pelajar2 muslim Malaysia..
Rombongan Dato Seri Shahidan Kasim (DSSK) bersama Dr MAZA (Ust Asri) pada malam eidul adha..

Alhamdulillah, sedikit pengisian bermakna diberi kpd jiwa2 yg memerlukan..ramai yg datang pd malam iftar hari Arafah tu...
dan pada pagi hari raya, Dr MAZA menjadi khatib, pengisian tentang kepentingan ilmu, dakwah dan pengorbanan..kalau sebelum ni selalu sangat dengar khutbah raya haji dlm bahasa sunda..kali ni bahasa melayu. kelainan dapat dirasai...terima kasih kpd rombongan dato' dan ustaz kerana membawa aura kampung halaman kami ke sini..:) dapat duit raya pulak tu..sungguh tak ku duga..

Makanan kenduri qurban pun enak..terima kasih dan tahniah kepada semua AJK yg bertungkus lumus menjayakan Sambutan Hari Raya Qurban ni..qurban kali ni saya tak jadi AJK mana2..tukang bagi tema & makan je..tapi still tolong potong2 sikit..takdela goyang kaki je..hehe..Qurban Pesona Taqwa..

Izinkan gambar2 pula berbicara..:)

bergambar dgn pelbagai makhluk..pelbagai manusia..pelbagai ragamnya~ ;p

Qurban pesona taqwa

pagi raya...

cik adik...

imam solat eidul adha..

khatib menyampaikan khutbah penuh semangat..

muslimat...

muslimeen..

bersama rombongan mereka..

bersama DSSK & Dr MAZA

muslimat bersama khatib jemputan..

yeye..dapat duit raye..^^

you look blue....
"dup dap..dup dap...Allah..Allah..aku redha..aku bersedia ya Allah.."~encik lembu

mooo.....
darah tumpah ke bumi pd qurban kali ni di Jatinangor: 4 ekor lembu...16 kambing...
sebaris...tayangan sembelih qurban..


adik2 yg bertungkus-lumus...good2..sama2 kita berjuang..


kenangan aku & kambing..'domba' panggilan manja..
:)

kenangan kita bersama..aku & sapi..:)


control2..he..

kusyuk kemain...

Sengeh je kamu2 ni..hee~


Adik2ku..sorang je tak adik..guess who?

Serikandi Cileles

x-sek.men.sains tun syed sheh shahabudin,penang..Aiman, Dayang & Azman..
Azman terbang dr makassar utk beraya di Bandung..


"RedhaMu Rabbi Kemuncak Impianku~"
Al-Faqirah iLa Allah
.:'abid sakina:.

6 .:KoMeN:.:

sinar_islami said...

meriah dengan biru =)

nurul88 said...

aiwah..:)
tp ana xde baju tu..huhu

humaira' said...

tu la aiman..xnak jd ajk..sombonk =p
kalo x,mesti ade baju biru..hehe

nurul88 said...

waa..kena kata sombonk..xnak kwn la cmni..
huhu..
x sempat nk decide msuk biro mna, tgk2 dh declare..wat can i do..huhu~

xpela..amik baju bad leh x..hehe

Sakinah Omar said...

salam perkenalan,
baru minggu lepas ana beli cd ucapan ustaz asri.katanya di bandung sempena raya haji.
rupanya anti ada sana
subhanallah

nurul88 said...

w'salam..
salam perkenalan jga..
owh yeke..
cd ucapan dia kt cni hr tu?
kecil je dunia ni..he

nmpak ana x dlm tu?hehe;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...