20 October 2008

.:KERAMAT 20 OKTOBER:.


20 OKTOBER...

Keramatnya...

Sebuah anugerah..

Ku mohon ya Allah..

Berkatilah..Redhailah..Siramilah..

RahmatMu, KasihMu, SayangMu..

KeampunanMu, petunjukMu, perlindungan dariMu..

Dari perkara keji dan mungkar..

Jua dari azab api neraka...

Kepada hambaMu yg mendamba cintaMu..

Dekatkanlah hati2 ini kpdMu..

Kpd amalan yg membawa kearah cintaMu..

Bimbinglah kami ya Rabbul ‘Izzati..

Teguh atas syariatMu..

Tegas menghadapi segala godaan..

Dengan keutuhan prinsip aqidah..

Kenalkan kami dgn cintaMu..

Cintakan kami dgn suruhanMu..

Temukan kami dlm ketaatan..

Satukan kami dlm perjuangan..

Demi RedhaMu..

Yang SATU...

Ameen..ameen..ameen ya Rabb~!


"Aku tahu rezekiku takkan di ambil orang, kerananya aku tenang..
Aku tahu amal2ku tak mungkin dilakukan orang, maka aku sibukkan diriku untuk beramal..
Aku tahu ALLAH SWT Maha Melihatku, kerananya aku malu utk melakukan maksiat..
Aku tahu kematian menantiku, maka aku persiapkan bekal utk berjumpa Tuhanku.."
~[Imam Hasan Al-Basyri]~

0 .:KoMeN:.:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...